ארגון בר מצווה בכותל: כיצד תצרו את החוויה המושלמת?

כמעט שלוש עשרה שנים מלאו לנער שלכם. אתם זוכרים אותו בתור תינוק שגדל והפך לילד בעל עיניים סקרניות שמגלה את העולם, וכעת הוא בדרך להפוך לגבר. יום הבר מצווה הוא אירוע מכונן ומיוחד, שאותו לא שוכחים בחיים. כיצד תוכלו לארגן לבן שלכם את החוויה המושלמת? כזו שתרשים גם את החברים ובני המשפחה, ותכלול את ההתנסות הרוחנית המיוחדת הטבועה במורשת היהודית של חגיגת יום המעבר מילדות לבחרות?

בר מצווה במוקד העולם

יש אומרים שירושלים נמצאת במרכזו של העולם, ובית המקדש בטבורה. הכותל המערבי, השריד האחרון שנותר וטומן בחובו עולם שלם של רוחניות וקשר עם הבורא לצד היסטוריה ענפה - הוא המקום האידיאלי לחגוג את בר המצווה.

הקיר, העשוי אבנים עתיקות עצומות, מכיל בתוכו את סודותיהם של דורות על דורות שקיוו שמשאלותיהם יתגשמו. פתקים רבים הטמונים בין חריציו מקשרים בין עבר להווה, וחווית הכניסה למצוות לצד הנחת התפילין הראשונה תשאיר בלבו של חתן הבר מצווה את הקשר למורשת - בכל מקום שבו יהיה בעתיד. ארגון בר מצווה בכותל הוא המתנה המושלמת שתוכלו להעניק לילד השנה.

מארגנים עבורכם אירוע בלתי נשכח

אם חיפשתם רעיונות או "בר מצווה בירושלים המלצות" בגוגל - הגעתם למקום הנכון. אנו מארגנים אירועי בר מצווה למגוון רחב של משפחות מכל הארץ, המגיעים לירושלים - נושמים את האוויר והאווירה המיוחדים של העיר, וחוגגים עם המשפחה והחברים את יום ההולדת החשוב ביותר.

החל מבוקר אותו היום, לאחר ארוחת בוקר שאוכלים בצוותא יוצאים החברים ובני המשפחה באוטובוס מאורגן ונכנסים לירושלים. שם, יגלו את הייחוד הטמון בכותל ובסביבתו, ישתתפו באירוע מיוחד של הנחת התפילין וטקס בר המלווה, לצד מגוון של אטרקציות מיוחדות שארגנו במיוחד עבורכם. צוות של מוזיקאים ילווה את הירידה מהאוטובוס, ויהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

מרגשים את המשפחה כולה

אנו יודעים שארגון בר מצווה עשוי להיות פעולה ארוכה ומייגעת, במיוחד כאשר אינכם מתגוררים בירושלים. אנו דואגים לכל האישורים הנדרשים מהכותל, ואם צריך משלבים את רבני הכותל בעצמם באירוע. הכל על מנת ליצור את החוויה המושלמת שתרגש את המשפחה כולה.

מגוון רחב של אפשרויות לאירועי בר מצווה

בנוסף לבר מצווה בכותל Golden Events מארגנים אירועי ברי מצווה בבתי כנסת ברחבי ירושלים, בגני אירועים מקומיים וכן באולמות אירועים. כל אירוע נבנה במיוחד עבורכם לפי קונספט ייחודי על בסיס ההעדפות שלכם. בחודשי האביב והקיץ נוכל לארגן עבורכם גם ברי מצווה במגוון רחב של אתרי טבע קסומים.

לקבלת הצעות מיוחדות לבר מצווה בכותל ובמקומות נוספים צרו עמנו קשר עוד היום!